כאשר מדברים על הובלת משרדי היי טק, יש להסתכל על הנושא מכמה זוויות, מאחר וישנו ציוד וחומר רגיש, הן מבחינת רגישות הציוד והן מבחינת רגישות המידע, באותה חברה. לכן, לצורך ביצוע הובלה בטוחה ומאובטחת של משרד ההיי טק, יש לשקול היטב את נושא חברת ההובלות, איתה אתם עתידים לעבוד.
לפניכם מספר טיפים חשובים, שיעזרו לכם לעבור ולהעביר את משרד ההיי טק בשלום:
ניסיון
בראש ובראשונה, ניסיון וחוויה אישית, היא הפרמטר החשוב ביותר. במידה וכבר העברתם את משרד ההיי טק שלכם בעבר, הייתם מרוצים מהחברה וההתלבטות המוצדקת מאוד שלכם היא חיסכון כלכלי, חישבו שוב. במידה והחיסכון אינו משמעותי, לכו על בטוח ושכרו חברה שאתם מכירים ובוטחים בשירותיה .
חיסכון במחיר שירות?
במידה וקיבלתם הצעה אטרקטיבית מחברה לא מוכרת או לחילופין חברה שלא עבדתם איתה בעבר, חשוב שתבצעו בדיקה מעמיקה, בנוגע לטיב ואיכות השירות שלה: השירותים שהיא מעניקה, ההסמכה של המובילים שלה בתחום הובלת משרדי היי טק והציוד הממוחשב, המודעות שלהם לגבי אבטחת וחיסיון המידע בחברות ההיי טק ולא פחות, חשוב הניסיון והאחריות.
סוגרים חוזה
חשוב מאוד לקרוא את החוזה על כל האותיות הקטנות והפסיקים שבו: מה החוזה כולל, מה הם השירותים המגיעים לכם במסדרת החוזה עליו חתמתם ומה הוא לא כולל, כאשר לקוח חשוב מאוד לקרוא את החוזה ולהבין אותו ובמידה וישנו פרט לא ברור יש לשאול מאחר ובמיוחד בתחום הובלות משרדי ההיי טק יכולות לצוץ אי הבנות ואי ירידה לפרטים הקטנים העשויים להיות קריטיים ולהשפיע על איכות ההובלה קרי מהלך הובלת משרד ההיי טק שלכם עד לשלביו הסופיים, חשוב לוודא ולרדת לכל הפרטים הקטנים עוד לפני החתימה בכדי לא להיות מופתעים ולקבל תשובה בסגנון: "זה לא כלול בחוזה" , או "אתם חתמתם על זה".
עלות
הובלת משרדיי היי טק, בדיוק כמו בעבודה היומיומית השוטפת בהם, דורשת דיוק ללא פשרות. בדיוק מסיבה זו, חשוב לבצע השוואת מחירים בין כמה חברות, שקיבלתם המלצות עליהן. חשוב מאוד לבחון היטב, מה אתה מקבלים בתמורה. ישנן חברות, שבכדי ליצור אשליה של מחיר נמוך, יורידו סעיפים ושירותים מסוימים מהחוזה, רק בכדי להראות זולות, ולפני שתספיקו לשים לב, העלות תצמח הרבה מעבר לתקציב ההתחלתי שלכם, ובמקום לחסוך בהובלת משרד ההיי -טק שלכם, תספגו הוצאות שאין באפשרותכם לעמוד בהם.
לסיכום, כפי שציינו, הנושא החשוב ביותר בהובלת משרדי ההיי טק, הינו הירידה לפרטים הקטנים.
השקיעו עוד מעט מזמנכם, לצורך הגעה למשרד החדש עם ציוד שלם ומשרד מסודר, בזמן ובמחיר האופטימאלי עבורכם.